Coretan Landload Friend List SISPA Info



MY DAD IS MY HERO :)
Ari ni ari first aku d tmpat krja bru..alaa..aku kerja yg jual wfer,jgung rbus..aiskrim..cute kan...hahaha..tauke dia banyak crewet oo...skit tlinga aku td..dn tiba2 aku skit kpala dengar bebelan td..balik ja kja td halmet aku kna curi la...bengang gila td..lpas tu papa dtang hntar halmet kmal dn brjanji akan beli halmet baru utk aku..otw nk blik rumah...apa yg jd ek??smpi ja kat traffic light aku stop mtor kt tepi keta ayah aku..lpas tu lmpu tkar hjau..agak lama baru aku jlan tp papa x gerak2 lg coz biar aku jlan dulu..elok aku kuar simpang..ada keta dri arah yg brtentang & trus memecut lju tnpa mghirau kan aku yg tgah mlintas..sepatutnya dia berhenti kerana lampu merah dri arahnya..nsib aku smpat brek..dia trus memecut...aku dpat byangkan bgaimana kalau aku dilanggar td..mungkin terseret bermeter-meter kerana kereta tu laju sgt..dn mungkin aku dh x lihat dunia ni..=_=        papa yg ada dibelakang aku td trus memecut & ptong mtor aku..bla smpai rumah bru papa cita..rupanya dia kejar kereta tu and himpit kreta tu ke tpi jlan...papa tmbuk crmin kreta tu dn sruh dia kluar tp dia x mau kluar and trus pecutkan kreta..I LOVE MY DAD..

Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.