Coretan Landload Friend List SISPA Info



M.A.I.D
ok.amy baru je habis baca novel ni..serius best..x tipu..adik amy yg bg novel ini dkat amy..disebabkan amy boring tahap gaban so amy berjaya hbiskn novel ni dlm msa 2 hari ja..bilangan muka surat novel ini ialah 758 kalau x silap amy la..harga dia rm 26 untuk smenanjung malaysia.boleh dapatkan dkat popular x pun MPH..bila baca novel ni, hti amy tertanya2 apa yg berlaku sterusnya dn disebabkan itulah amy sanggup bersengkang mata untuk mghabiskan novel ni ok.


kisahnya begini.noorul yang merupakan heroin dalam novel ini telah menjadi pembantu rumah kepada MR.F atau nma sebenarnya Harris Tan Sri Hamdan yang terkenal dengan sifat cerewetnya yang boleh mengalahkan perempuan.memang menyakitkan hati. apa saja yang noorul lakukan,smuanya x kna pada pandanga Harris.senang crita Noorul ni slalu ditengking oleh Harris lah. Harris hanya menulis nota yang ditampal di mana2 sahaja untuk memberitahu tugas sebenar Noorul. kemudian terdapat fitnah yang mengatakan Noorul ni perempuan simpanan Harris.untuk menjaga reputasi kluarga Harris sbgai ahli perniagaan yang berjaya maka mereka dikahwinkan. mereka terpaksa berkahwin walaupun Noorul merelakan kerana dia meminati Harris dalam diam.....................(baca sendiri ok..hehehehheheheh)


rugi kalau korang semua x baca novel ini..romantik habis lah..best gila..kalau boleh amy nk ulang lagi baca novel ni...jagan lupa beli tau..x pun dapatkan di perpustakaan awam tmpat korang semua.








Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.