Coretan Landload Friend List SISPA Info



AWAK..
ok..sebenarnya amy nk tulis psal lain..tp entahla..hti amy ni x tenteram la..amy asyik ingatkan dia la..

awak..kalau awak baca entry saya ni..saya harap awak faham perasaan saya sekarang ni..saya rndu awak sangat2 tau x..awak..dh bnyak hri kita x msg kan..awak mcam dh lupakan saya..saya tau awak sbuk dgn kerja awk..tp x kan awak x da msa lgsung utk saya ni..hati saya x tenteram skarang..tolong la faham perasaan saya ni

awak..1 bulan 7 kan..hari yg x pnah sya lupakan..tp trikh tu mcam x da mkna utk awk kan..awak..pada 1.7.2011 cukup 5 thun kita kawan..awak dh lupa ka..kita mula berkenalan pada 2006..wktu tu awk form 2..saya bru form 1..saya bru msuk skolah mnengah...wktu tu kita tgh mggatal nk berkawan..tp skarang sy dh hbis skolah pun..saya dh smbung blajar dkt UTHM pun..x kan awk x fhm lg prasaan saya ni..

smenjak sy hbis spm..kita dh jrang msj sbb sy sbuk dgn kerja..awak pun sma sbuk dgn kerja..sy kerja malam.awk kerja pg..jd sy x da msa utk awk kan..tp x kan sbb tu awk mla brubah hati??..bila sy msuk UTHM lg la sya x da msa utk awak..kerja bnyak nk kna siapkan..hbungan kita mcam dh hmbar kan...awk sdar x smua tu..sy slalu luahkan prasaan sy dkat kwan2 sy..nsib mreka smua sdia mndengarnya..

sy rndukan awk..bila sy rndu awk..sy call ibu..bila sy call ibu..hilang skit tension sy..sy slalu dgr lagu disaat kumencintaimu...sy ngis bila dgr lagu tu...sy ingat awak :(  awak msti x ingat sy lgsung kan??awk ingat x gmbar yg sy edit tu,,sy ltak gmbar awk dn sy skali..sy ingatkan awk x suka sbb sy fham prangai awak..tp x sgka awk trima apa yg sy buat..sy gmbira sgt



awak..awak ingat x psal prasaan sy terhadap awak slepas sy berdoa pd Allah..sy berdoa jika awk bukan jdoh sy..ttupkan pntu hti sy utk awk..ptuskan awk dgn sy scepat mgkin..x lma lpas tu sy x da prasaan terhadap awak..sy mntak ptus sbb mngkin awk bukan jdoh sy..tp awk kata insya-Allah kita ada jdoh..sy terharu sgt..sy dh mulai rndu awk kmbali..tp stelah sy rndukan awak..awk dh jrang hubungi sy..knapa msti disaat hti sy hambar utk awk..awk muncul dgn bwa sribu hrapan shingga sy lupakan hati ini yg awk sntiasa lukai..tp kegembiraan tu skejap saja..awak dh mula sbuk..kita dh jrang brhubungkan..SAYA RINDU AWAK :(



Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.