Coretan Landload Friend List SISPA Info



LUAHANKU KEPADAMU TEMAN

Nilai p’sahabatan tidak akan cair di musim panas,
Tidak akan beku walau di musim sejuk,
Tidak akan luruh di musim hujan,..
Tp akan sentiasa mekar walaupun bukan di musim BUNGA.
PERSAHABATAN Itu terbina atas ranting KEJUJURAN,
Bertunjangkan KASIH SAYANG,
lalu membuahkan KEMANISAN IKATAN,
Jika terpesong,….
Maka, patahlah ranting, reputlah akar
Lalu rosaklah buah


luahanku....aku rasa kehilangan kwan yg aku syg..aq rasa mcam dpermainkan je..hurmmm..bosan mghadapi smua ni..time skolah bnyak pngalaman indh yg aku lalui bersama mreka..aku sggup brkorban dmi mreka tp berbaloi ka smua ni..YA ALLAH... aku mmohon pada-Mu...Kau permudahkanlah khidpanku ini..aku hrap bila aku mlanjutkan plajaran..skurangnya ada sorang kawan baik aq yg turut dpt ipta yg sama denganku kerna aq sudah penat utk mncari kawan yg bru dn kmudiannya mnjadi kwan baikku ktika di ipta dn kmudian mninggalkan aku stelah tmat pngajian..sakit untk menghadapi smua ni :(


Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.