Coretan Landload Friend List SISPA Info



Kembali Normal :D
Assalamualaikum..
salam sejahtera..
salam 1 Malaysia...

Alhamdulillah..semuanya dah kembali normal dan xde la sakit mata sangat bila
memandang..apa yang kembali normal?
jeng..jeng..jeng..
mestilah blog kesayangan aku ni..
semuanya telah diedit kembali diubahsuai serba sedikit..
mengambil masa 2 minggu juga la..
tapikan actually bukan aku yang buat semua ni..
semua ini adalah hasil kerja adik aku,,
aku cuma buat sikit-sikit je..

TERIMA KASIH PUTERI SAFFAWANI MOHD YUNUS
kerana sedaya upaya menyiapkan blog ni walaupun hari ahad ni anja dah trial pmr..
nanti angah belanja gula-gula 20 sen ye,,hehehe
malam tadi dia buat blog aq dari pukul 10 malam sampai 5 pagi..muahahahha...
kesian adik aku sorang ni..

ni blog lama aku..sakit mata kan 




ni yang baru..ok la sikit berbanding yang lama


Baru la ada mood nak mengupdate blog lepas ni..
banyak jugak entri yang nak dibuat ni..
hehehhehe

Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.