Coretan Landload Friend List SISPA Info



ARGHHH TENSION!!

Assalamualaikum..
Salam sejahtera..
Salam 1 Malaysia..

bila terbaca blog SYAFIK AKMAL tadi..baru aku teringat yang aku sebenarnya 
ada blog dan sekian lama aku x mengupdate blog aku ni..
pelupa tahap apa pon x tau la..
ni lah akibatnya selalu banyak makan semut bak kata KOPERAL LINDA..
siapa KOPERAL LINDA tu??
lain kali la aku cerita dalam entri yang lain ye,,


punya la excited buka blog yang sekian lama diabaikan oleh tuannya 
yang sememangya pelupa.
huh.,bapak serabut..
so aku dengan senang + suka hatinya delete macam2..
DAN......
bila aku nak edit balik sepertimana yang aku kehendaki..
TERNYATA....
blog aku sekarang dah jenis template baru..
dan aku x reti nak edit macam mana..

STRESSS  GILA OIII
macam ni la


aku cuba tenangkan diri dan cuba berfikir..
macam mana nak elokkan balik blog ni supaya x sakit mata memandang..
fikir punya fikir,,
TINGGGG... (lampu mentol menyala atas kepala)
adik aku yang PUTERI SAFFAWANI a.k.a ANJA
pandai bab2 blog ni..harap-harap
dia nak tolong aku...

Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.