Coretan Landload Friend List SISPA Info



TAHAP KESABARANKU

Amy yakin setiap orang msti ada tahap kesabaran masing2 kan. .betul tak..amy pun macam tu jugak.. walaupun ramai yang nampak amy ni seorang yang periang..happy go lucky..jenis x kisah.. tapi hakikatnya amy ni jenis yang simpan dalam..jenis yang suka pendam..suka nangis sorang2..bila ada masalah amy akan senyap..dan bila dah x tahan sangat baru amy kluarkan smua tu... tu lah diri amy yang sebenar..

ok..berbalik pada kesabar..amy pon sebenarnya seorang yang agk sabar,ye ker?? boleh tahan la.. tapi kalau kesabaran amy dah sampai limitnya amy pon akan mengamuk.. korang ingat orang yang selalu happy go lucky ni xde perasaan ker.. korang semua suka2 hati je kan nak marah2 amy..nk kritik2 amy..nk hebohkan psal amy kat orng lain2...awak silap orang kot p cerita kat kawan saya.hahahaha.. last2 saya tau jugak..

macam mana saya x bengang....awak..saya pon ada perasaan.. x bermakna kalau saya ikut apa ja yang awak nak bermakna kita ni kwan baik dan awak boleh buat apa2 ja kat saya..awak belum tengok lagikan perangai saya yang sebenar..awak nak tau x..awak dh bnyak buat saya brubah dn hati saya keras..awak nak tengok ke hati saya ni betul2 keras..awak buat la prangai lg ek nti awak dpt la tengok saya yang sebenar..saya dh cukup bersabar dengan perangai awak yang x menentu tu..terus terang..saya pon ada perasaan..hahahhaa..kenapa..terkejut ke dengan kata2 saya masa saya marah..hahahah..saya x faham la..awak buat saya marah hari tu..then bila saya kluarkan kata2 yang mngguris hati awak dan yang lain,,, pon awak msih nk slahkan saya kan..memang semua salah saya ek...okey..saya slalu salah..

okey..sekarang saya dah bt keputusan..saya akan mndiamkan diri..diam seribu bahasa..awak anggap je la saya x pnh wjud ek..saya nk bt hal saya ja..saya dah mlas nk ambik tau prasaan awak..emosi awak..saya dh penat dgn smua ni..even saya sakit pon dsebabkan prangai awak..saya akan cuba diam jugak sampai la tahap kesabaran saya ni smpai limitnya ek..


# x de kna mgena dgn yang hidup atau yang mati..x berniat nk mmerli sesiapa tp kalau terasa nk bt mcm mna kan


watch ur attitude


Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.