Coretan Landload Friend List SISPA Info



kawan?? +_+

Runsing melanda diriku..
aku cuba mencari diriku..
namun aku semakin keliru dan semakin runsing
siapa aku? apa sikapku 

siapa diriku

dan aku mula menilai diriku ini..
ternyata banyak khilafnya berbanding benarnya..
aku cuba meneliti setiap apa yang telah aku lakukan
namun hampa kerna aku tak mampu mengingati semuanya
mengingati apa yang telah aku lakukan sehingga
semuanya retak dan mungkin berkecai sehingga susah untuk dicantumkan semula
lalu aku terjumpa kata-kata ini



lalu aku sedar bahawa....
aku perlu sayangkan diriku dulu supaya aku turut sayangkan yang lain
aku perlu mmbentuk diriku semula supaya aku tidak memecahkan apa yang terbentuk
aku perlu membina diriku semula supaya aku tidak merobohkan apa yang telah teguh
aku perlukan motivasi untuk diriku supaya aku boleh memotivasikan yang lain

supaya.......


aku masih mengharapkan kita menjadi seperti...


aku akan cuba untuk berubah..
berubah ke arah kebaikan
aku tidak mampu untuk memaksa seseorang menyukai aku
aku tidak boleh memaksa orang berkawan denganku..

aku sedia untuk segalanya...

Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.