Coretan Landload Friend List SISPA Info



luahan yang terbuku setelah sekian lama
sekarang baru saya faham erti hdup yang sebenar..baru saya tahu dunia di luar mcam mna.. amy rasa tertekan sangat dengan diri amy sekarang ni.. amy kadang2 TAKUT  nak tempuh masa depan. apa yang akan berlaku nanti..hmmm

sekarang masing2 masih mencari identiti diri kan..masing2 belum knal diri sndri dan masih blum knal mana lawan mna kawan.. tu yang dapat aku katakan bt msa sekarang ni.. ok.. secara jujurnya.. kadang2 aku rasa diri aku ni dipergunakan,,dijadikan bola.. korang boleh tendang aku sesuka hati korang.. bila perlukan aku baru lah korang cari aku kan.. knapa masa mintak tolong korang nmpak aku je tp kalau korang dah senang ..aku korang biarkan.. x pe amy..kau dh biasa kan hidup macam ni.. sekrang aku tekad.. aku akan cuba untuk hidup sorang diri.. bukan bermakna aku x berkawan dengan sapa2 tp aku x nk hanya bergantung pada orang..

secara jujurnya aku rasa aku tertekan dengan hidup aku sekarang ni.. aku korang jadikan tempat korang lepaskan marah.. hbis mna hak aku??  korang dah buruk2kan aku dekat orang lain.. terkejut ker?? hahaha..dh banyak crita psal aku yang dh sampai ke tlinga aku..tp aku still diam coz aku tau sapa aku.. bt apa aku nk mrah kalau benda tu tak betul.. lebih baik diam daripada berkata2 sehingga memburukkan keadaan.. aku percaya pada karma.. one day korang akan dapat balik ape yg korang bt kat aku.. thats why aku diam..biar Tuhan tentukan..dia tahu apa yang terbaik utk aku dan korang..

seriusly aku sayang korang sangat2.. mcam mna penat pon aku.. aku akan cuba yang terbaik untuk korang tp knapa aku sering dipersalahkan dalam semua keadaan.. aku tekanan dengan semua ni ok.. sebab tu sekarang bila ada orang mula cari pasal dengan aku..aku just biarkan.. aku dh penat dengan semua ni.. 1 je pesanan aku.. jangan sampai 1 hari hati aku keras dan aku menjadi aku yang dulu..waktu tu korang jangan terkejut dengan perubahan aku ok..

tabah menghadapi segalanya.. jgan sesekali mengeluh

Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.