Coretan Landload Friend List SISPA Info



keliru
malam ni..hati ku x tenang..kenape ye??

netball???
kak mas..i'm so sorry..ptg td amy main mcam orang x pernah main.. 1 mata pun amy x sumbangkan. kenapa jd macam ni?? padahal amy dh shoot 200 sebelum kita main kan.. mesti kak mas kcewa ambik amy utk team kak mas kan.. amy mcam hmpakan team kita je..kadang2 tu amy rasa mcam nk tarik diri..tp amy sayang team kita..orang2 yang ada dalam team tu smuanya best2.amy sayang sangat2 dngan game netball ni..amy main dari drjah 4 lg.. amy suka game ni.. kak mas.. amy mintak maaf sangat2.. amy janji..esok training amy bt yg terbaik ok..tp kalau keadaan still sama macam petang tadi, .. tolong bagi sokongan untuk amy :'(

fakhri??
awk..sia2 je hubungan kita selama 5 thun 3 bulan ni kan..akhirnya inilah penamat kisah kita kan.. tiada jodoh,, itulah alasan yang terbaik untuk kita kan..hurmm.. mcam mna saya syg awk pon.. saya tetap utamakn family and kwan2 saya lebih dari awak..maaf.. mungkin sebab tu awk mula bosan dgn saya.. awak...  maafkan saya slama kita berkawan..halalkan segala apa yang pernah awk berikan pada saya..terima ksih atas pertolongan awk dn lyanan awk pd saya ek..saya hargai semua tu..andai 1 hari awk muncul kmbali..mungkin saya akn trima awk krana kita ptus adalah kerana diri saya ni..

jik.alia.pikah
knapa ampa semua blajar jauh2 sangat..aku rindukan korang semua.. korang tiada gantinya walaupun aku jauh mlangkah.. korang..kita kwan sejak form 1 kan. bnyak kenangan kita bersma.kita saling memahami antara 1 sama lain.kita dh msak dgn prangai msing2 kan.. kita dh mcam adik bradik kan..aku sayang ampa semua.. andai 1 hari aq dh x de.. aq nk korang tau.. aq syang korang dunia akhirat.. aq nk balik kedah..nk peluk korang, nk gelak sama2, nk makan sama2, nk ronda2 sama2, mndi lata sama2..






Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.