Coretan Landload Friend List SISPA Info



rindu sama kamu :)
sejujurnya amy rindu sangat dekat Mr.F..tp dia rindukan amy ke.dia asyik sibuk dengan kerja dia.amy faham sekarang dia sibuk kumpul duit untuk masa depan dia.tp jangan abaikan amy please.ok.amy faham.sekarang dia tengah mengalami masalah kewangan.dia terpaksa berpindah rumah dan terpaksa menyewa rumah baru dengan bayaran 3 bulan sewaan.banyak gila kot.habis gaji dia bulan lepas.then handbag mak dia kena curi. sudah pasti sebagai anak dia akan membantu mak dia kan.


maaf sayang. amy x mampu nk tolong apa2 sebab amy masih stdy lagi. kalau amy dah kerja maybe amy boleh tolong kan.tapi apakan daya amy ni. amy hanya mampu dengar luahan awak MR.F.. duit pt amy dh habis lah so amy x da duit nak topup. x kan nk mintak dekat ibu. buat malulah. lagipun x penting sangat kredit tu kalau amy dekat rumah ni. kalau dulu dekat uthm penting la jgak sebab nak cal family,kwan2,lecturer. awak boleh tunggu saya kan MR.F..sabar ek..


5 bulan 11 MR.F sampi kedah atau lebih tepat smpai Baling. tempat kami berdua dibesarkan. kitaorang nak jumpa tapi saya x beri kputusan lagi sama ada saya nak jumpa awak ataupn x. plik kan amy ni..hahahahhah. dia sampai lebih kurang lpas sbuh di stesen bas baling. kalau ikut rancangan. amy akan ambik dia dkat stesen bas dgan kreta ibu then antar dia balik and skali gus jumpa family dia..gulp!!x kan kot..awak..saya x brsedia lg nk jmpa family awk..maafkan saya..and lg 1 saya segan nk mintak kbenaran nk kluar dgn awk dri ibu. saya malu la awak. tp ibu tahu kita msih kwan smenjak saya form 1 sampi la skrng umr sy 18.  tp saya nak awk tau yg sy sgt syangkan awk dn x kan tinggalkn awk mlainkan kalau kita x da jdoh. awk saya rindu awk sangat2. tolong luangkan sdikit msa awak utk saya.please. saya suka awk msa zman skolah dlu2 : /










Sekian~~~time to LIKE and COMMENT.